Heb jij nog goede voornemens?

Zoals jullie weten verdwijnen de meeste goede voornemens als sneeuw voor de zon nog voordat de januari maand is afgelopen. Je ziet het jaarlijks weer gebeuren in de sportscholen en misschien heb je het zelf al een (paar) keer meegemaakt: begin januari is het er niet normaal druk, allemaal mensen met de juiste intentie en eind januari zijn de meeste mensen alweer afgehaakt en sponsoren ze de sportschool voor de rest van het jaar.

Een goed voornemen is natuurlijk al een goed begin, maar het daadwerkelijk inplannen, voorbereiden en uitvoeren is waar het vaak misgaat.

We weten hoe het werkt, je begint goed en voor je het weet loopt je agenda alweer vol en heb je het (te) druk om nog te sporten, laat staan je eten voor te bereiden of er überhaupt op te letten.

In deze blog gaan we je uitleggen wat je moet doen om je kans van slagen te vergroten.

Zoals gezegd is iedereen druk, agenda’s zijn zo goed als vol, veel mensen moeten reizen voor hun werk en kunnen de sociale verplichtingen ook roet in het eten gooien. Daarnaast hebben de meeste mensen ook nog kinderen. Maar goed, zelfs de meest succesvolle en drukke mensen hebben tijd om te sporten, beter gezegd, maken tijd om te sporten.

En dat is dus ook wat jij zou moeten doen als jij jouw levensstijl wil verbeteren.

Klinkt simpel he? Dat is het natuurlijk ook, net als het hebben van een goed voornemen. Maar het maken van de afspraak is niet genoeg.

 

Dus:

  1. Pak je agenda

  2. Kijk naar je planning      

  3. Blok 2 – 4 keer per week 1 uur in je agenda om simpelweg te gaan sporten.

 

 

Wij adviseren om 2 – 4 x per week 45 minuten te gaan trainen. Het maakt in principe niet uit wanneer je dit doet, of je nou een ochtendmens of een nachtbraker bent.  Misschien sport je zelfs wel liever midden op de dag.  Het enige dat telt is dat je die tijd reserveert om te doen wat nodig is, 2 tot 4 uur per week. Dit zijn dus afspraken die je met jezelf en voor jezelf hebt gemaakt om jouw levensstijl te verbeteren en hiermee ook jouw levenskwaliteit te vergroten.

“En nu?” hoor ik je denken. Geniet vooral van de komende feestdagen, want je komt bijvoorbeeld niet aan tussen kerst en oud en nieuw. Het gebeurt eerder tussen oud en nieuw en kerst.

Kies dus je startdatum begin januari en plan alvast je eerste intake/proeftraining in. Je hebt dit artikel nu kunnen lezen en als het goed is heb je ook al wat tijd ingepland in je agenda om jouw levensstijl te verbeteren.

Mail of bel gelijk voor een vrijblijvende intake/proeftraining, want van uitstel komt afstel.

 

Wij wachten op jouw e-mail naar: trainen@kaizengym.nl of op jouw belletje: 020 – 7610972.

Tot zo!

 

 

P.s. Wij hebben speciale trainingscamps geschreven voor periodes van 8 – 12 weken, waarin al het denkwerk al voor je is gedaan. Het enige wat jij hoeft te doen is op te komen dagen en je planning vrij te maken voor 1 van de trainingscamps en er natuurlijk met de volle 100% voor gaan. Uiteraard leren we je tijdens deze camps hoe je het opgebouwde resultaat kunt waarborgen. Check onze www.kaizengym.nl/camps voor meer informatie over deze trainingscamps.